søndag 17. august 2014

KONKURRANSE!

Mars-mammane elsker konkurranser!
I sammarbeid med sponsoren vår Barn og Baby, så er vi så heldige at vi kan sette i gang en konkurranse.

Konkurransen starter Søndag 17/08-2014.

For å være med i konkurransen må du gjøre følgende;

1. Like Barn og Baby sin facebookside
2. Dele Barn og Baby sin facebookside
3. Svare på følgende spørsmål; Hva ønsker du deg i premie til lotteriet vi skal ha (landstreffet) fra Barn og Baby?

Premien er:
Gavekort på 200 kroner som kan brukes i nettbutikken til Barn og Baby =)

Vinneren trekkes Onsdag 20 August kl. 10:00.




21 kommentarer:

  1. Vi ønsker oss Lillelam ullklær til premie i lotteriet på landstreffet :)

    SvarSlett
  2. May Liss Kampen-Linnerud17. august 2014 kl. 03:02

    har likt og delt siden. kunne godt tenk at stonez sko som premie i lotteriet på landstreffet :)

    SvarSlett
  3. Likt og delt siden deres! Som premie i lotteriet på landstreffet kunne jeg tenkt meg en tiljamid onepiece :)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg likt og delt siden deres:) Som premie i lotteriet kunne jeg tenkt meg pysjamas fra Tiljamid fordi de er stilige!

    SvarSlett
  5. Jeg tenker det er lurt med en Unisex premie. Hva med stonez i en kjønnsnøytral farge?
    Likt og delt

    SvarSlett
  6. Likt og delt! Synes klær i ull eller bambus er gull! :)

    SvarSlett
  7. Likt og delt. Som premie ønsker jeg gavekort på barn og babys nettbutikk, vanskelig å velge noe siden det var så mye fint der :)

    SvarSlett
  8. Jeg er med!
    Som premie hadde jo noe i bambus vært fint! :D

    SvarSlett
  9. Har likt og delt siden =) som premie i lotteriet syns jeg Stonz Booties kunne vært fint! =)

    SvarSlett
  10. Likt og delt. Klær i ull hadde vært fint! :)

    SvarSlett
  11. Ull eller bambus klær hadde hvert fint nå som det går mot kaldere tider :) likt og delt :)

    SvarSlett
  12. Done! :)
    Som premie i lotteriet syns jeg det hadde vært spennende med en overraskelse som en kjønnsnøytral! Gjerne i ull eller bambus ;)

    SvarSlett
  13. Christine Alexandra18. august 2014 kl. 06:06

    Likt og delt�� Kunne jeg valgt, ville det vært kjekt med klær i enten bambus eller ull.

    SvarSlett
  14. Ulltøy! Gjerne Lillelam :-)

    SvarSlett
  15. Likt og delt :) kunne godt tenkt meg gavekort fra siden ;)

    SvarSlett
  16. Likt og delt:) Gjerne noe fra Lillelam, evt gavekort :)

    SvarSlett
  17. Likt og delt:) ullklær fra lillelam hadde vært super premie :)

    SvarSlett
  18. alle gode ting er 3....
    Ullklær fra lillelam!

    Likt og delt :)

    SvarSlett
  19. Likt og delt

    Ull eller annet vinterantrekk hadde vært gull

    SvarSlett