mandag 11. august 2014

Velkommen!


Velkommen til Mars-mammane 2014! 

Vi er en stor gjeng med fantastiske mammaer som har støttet hverandre i tykt og tynt siden vi alle fant ut at vi ventet barn på samme tid - Mars 2014. Noen av barna kom før og  noen kom litt senere. Nå tar vi det store skrittet ut av cyberspace og vår hemmlige facebook gruppe, og inn i den virkelige verden. Vi skal endelig møtes - face to face. Store og små. 
Dette blir bloggen om forberedelsene, sponsorene og resultatet av landstreffet vårt i Oslo 10-12 Oktober 2014.

9 kommentarer:

  1. Så morsomt! Håper noen vil sponse da �� Hilsen marsboermamma ��

    SvarSlett
  2. så artig :-) hilsen enda marsbeboer mamma ♥

    SvarSlett
  3. Heia organisasjons-komitéen! Kjempeopplegg!

    SvarSlett
  4. Dette kommer til å bli minnerikt :D

    SvarSlett
  5. Christine Alexandra14. august 2014 kl. 09:42

    Dette kommer til å bli så gøy! Helgen er booket av i kalenderen, så jeg og vesla er klar for en minnerik helg sammen med dere!�� Det beste av alt er å få hilst på dere irl��

    SvarSlett
  6. Gleder meg! Blir skikkelig gøy å få sett dere

    SvarSlett
  7. Jeg er så med neste år, hvis det blir nytt treff da. Kule sponsorer dere har funnet. Jeg kommer til å bli så misunnelig at jeg sikkert kjøper de samme tingene som dere har fått. Så må dere legge ut masse bilder fra treffet.

    SvarSlett
  8. Dette kommer til å bli kjempekjekt :) mange mødre og bebiser fra spredt rundt i landet skal endeli treffes :D etter alle disse mnd gjennom tykt og tynt blir dette spennende! Stå på organisasjons komiteen :)

    SvarSlett
  9. Gleder meg kjempe masse :D ENDELIG :D Klem fra marsmamma

    SvarSlett