søndag 14. september 2014

Netti - Smågaver

Jeg er en småbarnsmamma med to små prinsesser som venter prinsesse nr 3 i disse dager Det hele begynte vel egentlig med at jeg laget hårpynt til jentene mine, og andre begynte å spørre etter hårpynt til sine egen barn. Etter hvert ble jeg ganske god venn med symaskinene også Setter meg ofte ned med noen syprosjekter etter at jentene er i seng! Legger ut noe av det jeg lager på facebook-siden min: www.facebook.com/nettidesign/
Synes det er veldig kjekt å kunne være kreativ, samtidig som andre har stor glede av tingene jeg lager Opplever ofte at kunder kontakter meg igjen med ønske om noen flere produkter til sine små. Kvalitet står høyt hos meg, samtidig som det jeg lager skal være praktisk og behagelig å bruke. Sender ikke fra meg noe jeg ikke kunne tenkt å bruke til mine egne
Utenom hårpynt (som jeg snart kommer til å lage mer av igjen), lager jeg bl.a. tuttelenker, smikker, englesmykker, lommebøker/små toalettvesker, kjempemyke babytepper, babynest/babyreder, luer/pannebånd og behagelige klær som bukse/tights, genser/t-skjorte/topper og tunika/kjole/skjørt. Kjekke presanger, kalendergaver osv...
Ta veldig gjerne kontakt hvis du ønsker noe ikke alle har til sine barn Forsøker å holde en kort leveringstid!



Sponser landstreffet vårt!

1 kommentar: