lørdag 27. september 2014

Vivtra

Hjemmesydde barneklær.

Jeg har alltid likt å lage ting. Jeg har perlet, brodert,strikket, sydd  og mye mer.
Nå er jeg glad i å sy, og har alltid litt forskjellig prosjekter på gang. 
På min hjemmeside kommer jeg til å blogge litt om sying og alt som hører med.

Legg gjerne igjen en kommentar til meg på min hjemmeside eller facebookside!
 Jeg tar imot bestillinger, så bare kom med forespørsler :) Send gjerne mail: vivtra@live.no  
For at syingen alltid skal være en glede og for å gjøre plaggene unike ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig plagg, str og f.eks. farger du liker . Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet.

Følg, del  og lik gjerne min facebookside.



Sponser landstreffet!



4 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fine klær du syr!! :)

    SvarSlett
  2. :-) ønsker meg masse herfra

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Så spennende for den som mottar at noe av designet er en overraskelse da!

    SvarSlett